۳ طرح بهداشتی و درمانی در ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  ۳ طرح بهداشتی و درمانی در ساوه افتتاح شد به بهره برداری رسید.
این طرح‌ها شامل خانه بهداشت روستای امام آباد، خانه پزشک شهر آوه و اورژانس دندانپزشکی در بیمارستان مدرس بود که در مجموع با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان احداث شده است.

کوهپایه زاده رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه برای هر هزار نفر جمعیت باید ۲.۲ تخت بیمارستانی باشد، گفت:: ساوه و زرندیه با دارا بودن ۳۵۰ هزار جمعیت دارای ۵۶۰ تخت بیمارستانی هستند که برای رسیدن به متوسط کشوری ۲۰ تخت کم دارند.

کوهپایه زاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ طرح با اعتباری حدود ۳ میلیارد تومان درساوه به بهره برداری رسید افزود: در هفته آینده مرکز جراحی محدود دولتی را با حضور معاون درمان وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می‌رسد.

وی آغاز فاز اول بیمارستان هوشمند در بیمارستان مدرس و ۱۷ شهریور را در هفته آینده عنوان کرد و افزود: فاز دوم و سوم این بیمارستان هم در ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از افتتاح کیلینک تخصصی و فوق تخصصی و همچنین کلینیک پیشگیری از سرطان درماه آینده خبر داد و گفت:: بخش پزشکی هسته‌ای نیز با ارائه خدمات تشخیص به روش هسته‌ای با سرمایه گذاری بخش خصوصی با قیمت دولتی به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام / ج


بهره برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.