فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هفته نیروی انتظامی را اوج نمایش توانمندی پلیس در ایجاد امنیت پایدار عنوان کرد.

هفته نیروی انتظامی نمایش توانمندی پلیس در ایجاد امنیت پایداربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در تشریح برنامه‌های هفته ناجا گفت:هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» در تاریخ ۹۶/۰۷/۱۴ با برنامه شرکت کارکنان انتظامی استان در نماز عبادی سیاسی جمعه آغاز و با برنامه غبارروبی و تجدید میثاق با شهیدان عزیزمان پایان می‌پذیرد.

سردار قنبری افزود :موفقیت‌های پلیس با مشارکت و همدلی شهروندان و حمایت مسئولان و سایر نهاد‌های دولتی به وجود می‌آید و باعث ایجاد امنیت پایدار و فضایی سرشار از آرامش برای مردم خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در اجرای برنامه‌های هفته ناجا توسعه رویکرد جامعه محوری و مردم مداری پلیس در تولید و حفظ امنیت و گسترش سطح تعاملات برون سازمانی، جلب حداکثری مشارکت مردم و توسعه ارتباطات با مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشی در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه برای هر روز هفته ناجا شعار مخصوص متناسب با برنامه‌های آن روز انتخاب شده است، اظهار داشت: در این هفته با اجرای برنامه‌های محوری از جمله حضور کارکنان انتظامی استان در مراسم نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، نشست با سران طوایف و ریش سفیدان، طرح‌های مردم یاری و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم از جمله برنامه‌هایی است که اجرایی خواهد شد.

سردار قنبری اقتدار پلیس در راستای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی، بهره مندی از ظرفیت‌های رسانه در افزایش احساس امنیت و ارزیابی شهروندان از عملکرد پلیس را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در طول هفته ناجا ۱۲۲ برنامه متنوع فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای برای اجرا پیش بینی کردیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به حمایت مسئولان از پلیس و همکاری و تعامل شهروندان با نیروی انتظامی افزود: قطعاً موفقیت‌های پلیس با مشارکت و همدلی شهروندان و حمایت مسئولان و سایر نهاد‌های دولتی باعث ایجاد امنیت پایدار و فضایی سرشار از آرامش برای مردم خواهد بود و این هفته نقطه اوج این همکاری و تعامل با پلیس می‌باشد.

انتهای پیام/ع

موفقیت های پليس با مشاركت و همدلی شهروندان و حمايت مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار