در حالی كه شرایط خانه والیبال برای میزبانی هفته نخست لیگ برتر والیبال آماده نیست، سالن فدراسیون از مسابقات تیم‌های تهرانی میزبانی می‌كند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران ، جام شهید حججی، از یكشنبه وارد سی‌ویكمین دوره خود خواهد شد و 12 تیم حاضر در این مسابقات به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم‌های سایپا، پیكان، بانک سرمایه و شمس چهار تیم تهرانی این رقابت‌هاهستند كه قرار است در هفته نخست به مصاف حریفان خود بروند. در این بین تنها تیم سایپا در آمل میهمان است و سه تیم دیگر باید در تهران از حریفان خود میزبانی كنند.

این در حالی است كه كف‌پوش خانه والیبال كه در دست تعمیر بوده و هنوز برای مسابقه آماده نشده است. به این ترتیب سالن فدراسیون والیبال میزبانی تیم‌های تهرانی در هفته نخست لیگ برتر را بر عهده خواهد داشت.

پیش از این قرار بود تیم شمس بازی خود را در كرج یا شهریار برگزار كند اما به نظر می رسد دیدار شمس و اردكان نیز در تهران برگزار شود. همچنین در شرایطی كه حضور تیم متین صالحین ورامین به دلیل تسویه نکردن حساب مالی هنوز قطعی نیست، باید دید بازی دو تیم بانک سرمایه و ورامین برگزار می‌شود یا خیر.

در صورت مرتفع شدن مشكل تیم بانک سرمایه سه دیدار شمس و اردكان، پیكان و تبریز و سرمایه و ورامین در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.شنیده‌ها حاكی از این است كه این رقابت‌ها در ساعت‌های 13، 15و 17 عصر در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تغییر احتمالی در ساعت مسابقات لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار