امام جمعه کرمانشاه با اشاره به همه پرسی کردستان عراق گفت: جدایی کردستان از عراق خیانت به منطقه است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به همه پرسی کردستان عراق گفت: جدایی کردستان از عراق خیانت به منطقه است و ما همه باید متحد و یکپارچه باشیم و راه را برای دشمنان باز نکنیم.
آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: اسرائیل و آمریکا پشت ماجرای همه پرسی کردستان عراق هستند و در حقیقت عوامل این همه پرسی با این کار به ملت نجیب کرد اهانت کرده اند.
وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بدون تعهد به هیچ کس اسرائیلی دیگر ایجاد کند، افزود: قدرت‌های بیگانه و استکباری هیچگاه قابل اعتماد نیستند و این حرکت خیانت به منطقه است و ما باید با حفظ یکپارچگی راه توطئه دشمنان را ببندیم.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اکنون و در مقابل توطئه اسرائیل ملت فاخر و هوشمند عراق ایستاده‌اند.
امام جمعه کرمانشاه بهترین راهکار برای مقابله با اسرائیل را گوش به فرمان بودن مردم عراق نسبت به راهنمایی‌های مرجع بزرگ آیت‌الله سیستانی دانست و گفت: آیت‌الله سیستانی خیرخواه تمام افراد با هر زبانی است.
وی تأکید کرد: نباید راه را برای دشمن باز کنیم، بنابراین مردم کردستان عراق باید بیدار باشند و بدانند این اقدام خیانت بزرگی نه تنها به عراق بلکه به جهان اسلام است و راه را برای کسی باز می‌کنند که کار او آدم‌کشی است.
آیت الله علما در ادامه به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های انتظامی و مرزبانی در همه حال بدون توجه به تعطیلات و مراسمات، به دور از خانواده از بیابان تا خیابان‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند.
وی افزود: یکایک افرادی که در نیروی انتظامی و مرزبانی زحمت می‌کشند حافظان جان مردم و امنیت مرز‌ها هستند که باید از آن‌ها تقدیر شود.

 

انتهای پیام/پ

 

خطبه های نماز جمعه کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.