مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان شهر اصفهان گفت:امسال اگر بتوانیم جاذبه های لازم را ایجاد کنیم، می توانیم در فصل های پاییز و زمستان نیز در بخش گردشگری شاهد رونق بیشتری باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی ایزدخواستی افزود: شهر اصفهان باید با تمرکز بر رخدادهای فرهنگی، تاریخی، تفریحی و طبیعی و همچنین با جاذبه های غیر فصلی و اقلیمی گردشگران را جذب کند.

وی هدف اصلی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان را ارایه طرح های نو و بدیع برای اداره شهر اصفهان خواند و تصریح کرد: بی شک در حال حاضر بازار رقابتی شهرهای مهم دنیا برای جذب گردشگران زیاد است و شهرها به دنبال مزیت ها و برتری ها برای خود هستند

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این شهرها به مزیت ها دست پیدا نمی کنند مگر اینکه بتوانند طرح ها و ایده های خلاقانه مستمری را داشته باشند، افزود: مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از دو سال پیش راه اندازی و هدف مهم آن بررسی و رصد مسایل مهم شهری بود تا بتواند طرح های خلاقانه ای را به مدیریت شهری اصفهان ارایه کند.

وی ادامه داد: باید در فصول پاییز و زمستان هم برنامه هایی برای جذب گردشگران داشته باشیم.

ایزرخواستی با اشاره به اینکه اصفهان در بخش گردشگری باید برنامه ریزی های جدی داشته باشد، گفت: امسال اگر بتوانیم جاذبه های لازم را ایجاد کنیم، می توانیم در فصل های پاییز و زمستان نیز در بخش گردشگری شاهد رونق بیشتری باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان در بخش گردشگری باید برنامه ریزی های جدی داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.