علیرضا بیرانوند در پستی اینستاگرامی به انتقادات اخیر به خودش واکنش نشان داد.

پست امیدبخش بیرانوند+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد ضعیف و بازی‌های غیر قابل انتظار علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان قدیمی و خوش‌نام تیم پرسپولیس، این روزها صدای اعتراض بسیاری از هواداران را بلند کرده، دروازه‌بان 25 ساله‌ای که  قدرت پرتاب‌های دست او زبانزد حریفان بود مدتی است که دیگر مثل گذشته از دروازه‌ها نگهبانی نمی‌کند، بازی مقابل الهلال عربستان و اخیرا هم که بازی با توگو و مصدومیت در پایان بازی، همه و همه حکایت از شیب منفی این روزهای فوتبالی او دارد.

در همین حال و هوا سری به اینستاگرام این مرد بلند قامت خطه لرستان زدیم تا از حال و هوای او در فضای مجازی باخبر شویم،  بیرانوند در پستی مفهومی، نوید مقابله با شرایط پیش آمده را داده و از ساختن فرصت‌ها می‌گوید.

بیرانوند در اینستاگرام خود نوشت:"  مردان شجاع فرصت می‌آفرینند و ترسوها و ضعیفان منتظرفرصت می‌نشینند".

 

پست امیدبخش بیرانوند+ عکس

 

 

انتهای پیام/

آخرین پست اینستاگرام علیرضا بیرانوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
بیرانوند واقعا چند وقتی هست که داره بد بازی میکنه هر چی که میاد داره بدترم میشه . اقای بیرانوند زودتر به خودت بیا داری فاصله میگیری از بیرانوند پارسال تو بازیکن محبوب تیم پرسپولیس بین هوادارانی و از همه مهمتراینکه این محبوبیت رو توباشکاه بزرگی مثل پرسپولیس به دست اوردی پس اول اینکه سعی نکن از پرسپولیس جدا شی و بعد اینکه سعی کن خوب و خوبتر بازیکنی تا این محبوبیت ادامه پیدا کنه
آخرین اخبار