عرضه تولیدات برتر گیلان در نمایشگاه بین المللی شهر رشت

تولیدات برتر استان گیلان در معرض نمایش گذاشته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد آراسته سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نمایشگاه توانمندی های صنعتی،تولیدی ،صنایع معدنی و تبدیلی برتر تحت عنوان نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان با حضور شرکت های مطرح و شاخص گیلان در محل نمایشگاه بین المللی شهر رشت برگزار می شود .

وی با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ 19 تا 22 مهرماه به مدت 4 روز از ساعت 15 تا 22 پذیرای شهروندان از استان و کشور است افزود: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید ملی و محصولات ساخت داخل و نیز شناسایی صنعتگران و تولیدکنندگان توانمند استان با رویکرد معرفی واحدهای صاحب نام و مطرح استان اولین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ نوزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برپا می شود .

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهارداشت : در این نمایشگاه واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان آخرین محصولات و دستاوردهای خود را با تکیه بر تکنولوژی های نوین و روز دنیا برای بازدیدکنندگان به معرض نمایش خواهند گذاشت.

محمد آراسته هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی را آشنا کردن مردم با ظرفیت ها و توانمندی های استان و ایجاد فرهنگ صحیح مصرف تولیدات داخل و نیز بستر مناسبی برای تعرفه و شناساندن واحدهای صنعتی به لحاظ تنوع محصولات جدید در سطح استان اعلام کرد.

وی همچنین به جایگاه مهم تبلیغات و نحوه عرضه محصولات در جذب سهم بازار پرداخت و گفت؛ هر چقدر میزان معرفی و تبلیغات در این گونه نمایشگاها بیشتر و گستره تر باشد بستر مناسبی خواهد بود تا شرکت های صنعتی با توجه به پتانسیل بالایی که دارند قدرت رقابت پذیری خود را با کالاهای خارجی در جذب سهم بیشتر بازار افزایش دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: اعتلای ظرفیت های صنعتی و تولیدی استان نیاز به توجه و همدلی همه مسئولان استان دارد و هم اکنون دارای 2هزارو 600 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ است که در یک شهر صنعتی و 32 شهرک و ناحیه صنعتی است که تنوع تولیدات و محصولات استراتژیک آن در کشور کم نظیر است.

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.