در روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی بوکان در یک فقره جاسازی در ماشین ۱۷ و نیم کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ مجید محبعلی فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت؛در چند روز اخیر 800 هزار نخ سیگار با ارزش 80 میلیون تومان در محل دپو شده‌ای کشف و نیز 17 و نیم کیلو تریاک که در ماشین جاسازی شده بود در محورهای مواصلاتی بوکان کشف شده است.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در 6 ماهه نخست امسال اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 14 هزار و 360 تماس با نیروی انتظامی بوکان صورت گرفته که از این تعداد 9 هزار و 660 موردنیاز به ارشاد داشته و چهار هزار و 663 تماس نیز منجر به عملیات شده است.

وی افزود: در این مدت تعداد 5 فقره قتل کشف و قاتلین دستگیر شده‌اند و فقط در یک مورد قاتل متواری گشته است.

محبعلی با بیان اینکه خوشبختانه در مدت این 6 ماه موارد امنیتی نداشته‌ایم گفت: به‌جز سرقت‌های مهم که 5 درصد از مجموع جرائم ارتکابی در شهرستان بوکان را به خود اختصاص داده‌اند و آن‌هم در رتبه هفتم جرائم طبقه‌بندی می‌شدند موضوع خاصی در این 6 ماه پیشامد نکرده است.

وی گفت: 89 درصد از مجموع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشف‌ شده‌اند و تصادفات فوتی نیز 20 درصد و  جراحات ناشی از تصادف26 درصد کاهش یافته‌اند همچنین درمجموع در تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته 29 درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان با اشاره به مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بیان کرد: در ارتباط با مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر سنتی و صنعتی 488 درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته داشته‌ایم و در این راستا 14 مورد مبارزه با سرکردگان باندهای قاچاق صورت گرفته همچنین در امر مبارزه با قاچاق بیشتر توجه بر روی باندهای قاچاق بوده است و امید می‌رود تا درنهایت این تجارت کثیف که اقتصاد کشور را زیر سؤال می‌برد هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

 

انتهای پیام/ب

 

۱۷.۵ کیلو تریاک در شهرستان بوکان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.