قدرت الله نوروزی به عنوان هفتاد و سومین شهردار اصفهان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صبح امروز در آیینی قدرت الله نوروزی به طور رسمی سکان شهرداری اصفهان را در دست گرفت.
این مراسم در تالار کوثر اصفهان با حضور مسوولان استانی و شهری برگزار شد.

در این آیین معین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت ایام محرم گفت : ما در طول دوره چهارم شهر و همچنین در دوره پنجم شاهد همراهی اعضای شورا و استاندار اصفهان بودیم و امیدوارم این همدلی برای پیشرفت شهر اصفهان همچنان ادامه یابد.

وی به نقل قولی اززرگرپور استاندار اصفهان پرداخت و گفت :اصفهان شهری است در طراز بین المللی و ما باید جایگاه اصفهان را حفظ کنیم و بالا ببریم.

وی از خدمات جمالی نژاد شهردار سابق تشکر کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به رای قاطع اعضای شورا به قدرت الله نوروزی اشاره کرد و گفت : همه ما باید در راستای اعتلای اصفهان گام برداریم.

معین با بیان اینکه یک هفته بعد از انتخاب اعضای شورا جلسه ای با شهردار سابق گذاشته شد تا شهر دچار تنش نشود و روال شهر ادامه یابد.

وی قدرت الله نوروزی را از بین 59 نفر گزینه با اجماع آرا انتخاب شد.
معین تعلل هایی برای حکم آقای نوروزی پیش آمد اما با راهنمایی و تلاش های نمایندگان مجلس و استاندار این موضوع پیگیری شدو این حکم روز چهارشنبه به ایشان ابلاغ شد.

گفتنی است قدرت الله نوروزی در حالی به عنوان 73 امین شهردار اصفهان سکاندار شهرداری اصفهان را برعهده می گیرد که پیش از این در دولت اصلاحات فرماندار اصفهان بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه شهردار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار