نماینده ولی فقیه لرستان:

حفظ نظم وامنیت در جامعه مسئولیت نیروی انتظامی است

مسئولیت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم وامنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: وظیفه و مسئولیت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم وامنیت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی افزود: حضور پلیس موجب امنیت پایدار و عزت نفس او سبب آزادگی، قاطعیت و عطوفت نیروی انتظامی شده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: پلیس دربرابر اخلال گران با قاطعیت و در مقابل مردم بامهربانی و عظوفت برخورد می کند و ضرورت دارد پلیس برای جلب اعتماد مردم بیش از گذشته تلاش کند چراکه بدون مشارکت مردم تامین امنیت امکان پذیر نیست.

استاندار هم از موضوع حفظ نظم و امنیت به عنوان وظیفه اصلی و ذاتی نیروی انتظامی تا برخی خدمات همچون ضابط قوه قضاییه و خدمات امدادی باعث شده اتصال این نیرو با عامه مردم گسترش پیدا کند و به صورت متمایزی با سایر نیروهای نظامی وجود آنان در میان مردم تاثیربخش و تعیین کننده باشد.

سید موسی خادمی گفت : امروز امنیت به عنوان مهمترین وظیفه دولت‌ها بخش عمده آن خصوصا امنیت داخلی بر عهده نیروی انتظامی است. حوزه امنیت مهم بوده و از نعمت‌های هر جامعه محسوب می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارزش امنیت از زبان خداوند متعال به عنوان عبادت یاد شده است، اضافه کرد: انسان آفریده شده تا خداوند و نعمت‌های او را عبادت کند و کسانی عبادت می‌کنند که از امنیت اقتصادی برخوردار بوده و از فقر فاصله دارند.

انتهای پیام/د

حفظ نظم و امنیت به عنوان وظیفه اصلی و ذاتی نیروی انتظامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.