نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی‌انتظامی، ضمن تقدیر از رشادت‌های تلاشگران امنیتی، انتظامی و نظامی، امنیت کشور و استان کرمان را مطلوب دانستند .

امنیت استان وکشور مطلوب استبه گزارش  بنا به اعلام  روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام بدین شرح می باشد:

امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه‌ همه جانبه‌ی هر کشور، برگ برنده‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ی پرآشوب و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح است که به همت همه‌ی تلاشگران امنیتی، انتظامی و نظامی حاصل شده و امروز این نظام الهی در پرتو امنیت موجود خود، برای سایر کشورها الگو بوده و نیز می تواند هدایت‌گر سایر کشورها باشد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایتمداری و ایثارگری فرزندان غیور خود علاوه بر امنیت خارجی و بین المللی، در حوزه‌ی امنیت داخلی و اجتماعی نیز به وسعت تلاش‌های مجدانه‌ی سبز پوشان نیروی انتظامی از امنیتی پایدار برخوردار است که در پرتو همراهی و همکاری مردم روز به روز ارتقاء می‌یابد.

استان کرمان نیز مانند سایر نقاط کشور امنیتی مطلوب را تجربه می‌کند که بر مبنای همدلی و تعامل مجموعه‌های دست اندرکار حاصل شده و روز به روز با آمادگی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و همراهی دستگاه قضایی ارتقاء می‌یابد.

کسب رتبه‌ی برتر کشور در حوزه‌ی امنیتی توسط استان کرمان، نشان می‌دهد که وحدت رویه و فرماندهی صحیح در کنار توانمندی نیروهای انتظامی و تعامل با سایر نهادهای امنیتی و نظامی، می‌تواند تحولی بزرگ را رقم زده و از این رهگذر زمینه‌ی توسعه ی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را محقق سازد.

اینجانبان آغاز هفته‌ی ناجا در مهر ماه سال 1396 را خدمت سردار «رضا بنی اسدی فر» و عموم پرسنل سخت کوش و متعهد پلیس در استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای فرماندهی، معاونین، رؤسای پلیس‌های تخصصی و تمامی کارکنان مؤمن ناجا که به دریافت مدال پر افتخار مجاهدان فی سبیل الله از سوی فرماندهی معظم کل قوا نائل گردیده اند، دوام توفیق برای خدمت به مردم و نظام اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان- سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان

 

انتهای پیام/ح

پیام مشترک برای قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار