مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به طرح تعویض تاکسی فرسوده با عمر بیش از10 سال گفت:تعدادی از تاکسی های فرسوده موجود در شهر، هنوز نوسازی نشدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمانی مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ۱۱۵۰ دستگاه تاکسی کرمانشاه نوسازی شده‌اند گفت: از این تعداد۵۲۰ دستگاه در نیمه اول سال جاری و مابقی درسال ۹۵ نوسازی شده اند.

وی گفت :از۲۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه، حدود ۱۹۰۰ دستگاه در این طرح ثبت نام کردند که تاکنون ۱۱۵۰ دستگاه تاکسی تحویل شده و حدود ۲۴۰ دستگاه نیز در مرحله صدور پیش فاکتورها هستند.

سلیمانی گفت:دارندگان تاکسی های بالای ۱۰ سال عمر برای ثبت نام و شرکت در طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده باید هرچه زودتر اقدام کنند و در غیر این صورت نیروهای گشت تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور، از تردد این تاکسی ها در سطح شهر جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: جهت اسقاط تاکسی فرسوده، تسهیلاتی معادل ۲۰ میلیون تومان به منظور دریافت خودروهای سمند و پژوی ۴۰۵ با نرخ سود ۱۴ درصد و با بازپرداخت پنج ساله در نظر گرفته شده است .


سلیمانی افزود: مبلغ ۵ میلیون تومان هم برای اسقاط خودرو در نظر گرفته‌شده است ولی با توجه به این که مبلغ ارزش لاشه خودرو باید از طریق گمرک به حساب ایران خودرو واریز می شد و هنوز این امر اتفاق نیفتاده، در حال حاضر ایران خودرو صدور پیش فاکتور را منوط به تسویه حساب گمرک دانسته تا دوباره طرح نوسازی از سر گرفته شود.

مدارک لازم برای ثبت نام را شامل اصل سند خودرو(برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل پروانه فعالیت است.
9400 دستگاه انواع تاكسی با كاربری تاكسی گردشی، تاكسی خطی و آژانس های تاكسی تلفنی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 

انتهای پیام/ز

تاکسیرانان نسبت به نوسازی خودرو سریعتر اقدام کنند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.