لوکاکو و موراتا این روز‌ها با درخشش خود در لیگ فوتبال جزیره توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند.

درخشش موراتا و لوکاکو در لیگ جزیره / خرید های خوب مورینیو و کونتهبه گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخشش لوکاکو و موراتا در لیگ جزیره باعث شده است تا توجه بسیاری به خرید های خوب تیم های انگلیسی معطوف شود. لوکاکو بلژیکی که بازی های خوبی در اورتون انجام داده بود در ابتدای بازار نقل و انتقالات مورد توجه مورینیو از منچستر یونایتد و کونته از چلسی قرار گرفت.

ابتدا قرار بود لوکاکو راهی تیم چلسی شود اما مدیران چلسی نتوانستند رضایت این بازیکن را جذب کنند و در نهایت لوکاکوبا قراردادی نزدیک به 90 میلیون یورو راهی   منچستر یونایتد شد. شکست آبی پوشان لندن در جذب لوکاکو باعث شد تا رابطه کونته و مدیران باشگاه بیش از پیش شکر آب شود اما این پایان کار نبود.

آلوارو موراتا ستاره تیم های یوونتوس و رئال مادرید که از حضور نداشتن در ترکیب کهکشانی ها ناراضی بود در ابتدای بازار نقل و انتقالات با منچستری ها مذاکراتی را داشت و حتی برخی اعلام کردند که این بازیکن در ظرف چند روز به جمع شیاطین سرخ اضافه می شود اما این اتفاق رخ نداد و موراتا به ناگاه با قراردادی نزدیک به 80 میلیون یورو به چلسی پیوست تا تبدیل به گران ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ شود.

هم اکنون لوکاکو و موراتا هر کدام با به ثمر رساندن 7 و 6 گل به ترتیب در جایگاه او و دوم برترین گلزنان لیگ جزیره قرار دارند.

انتهای پیام /

درخشش لوکاکو موراتا در انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار