فرمانده انتظامی شوش به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در این شهرستان طی یک سال گذشته پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در یکسال گذشته 253 قبضه انواع سلاح غیر مجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این رابطه 185 نفر دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه پیش از آن 26درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: 82 درصد از وقوع سرقت ها در شهرستان با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی منجر به کشف شده اند.

بهاروند بیشترین آمار سرقت را در این شهرستان مربوط به موتورسیکلت ها عنوان کرد و افزود: رعایت نکردن نکات ایمنی توسط دارندگان این وسایل منجر به سرقت شده است.

وی ادامه داد: بیش از 75 درصد از مجرمان در بخش سرقت معتاد به مواد مخدر بوده که در مواردی از خانواده های طلاق با آسیب های اجتماعی هستند بیش از 94 کیلوگرم انواع مواد مخدر دراین شهرستان در این مدت کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش همچنین از اجرای بیش از 70 برنامه در هفته ناجا در این شهرستان خبرداد.

فرماندار شوش نیز گفت:فراهم شدن امنیت پایدار نیازمند بهرهگیری از تمامی ظرفیت های این شهرستان است.

عدنان غزی افزود: امروز به برکت حضور شبانه روزی ومقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه است.

غزی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان پلیس برای امنیت و امنیت برای همه گفت:اسلام دینی است که اصل ومبنای آن براساس سلم ودوستی برقرار شده و همیشه خواهان آرامش و امنیت در جوامع بشری بوده است.

فرماندار شوش ادامه داد: ماهمیشه به دنبال صلح بوده ایم ولی اگر زمانی کسی بخواهد به کشور ایران دست درازی کند نیروهای نظامی و انتظامی ما به آن ها جواب دندان شکنی خواهند داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.