شفر با بیان اینکه باید روی گزینه های انتخابی کمیته فنی فکر و مطالعه کند به نوعی پیشنهادات این کمیته را به طور موقت وتو کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در نهایت همه نگاه ها به سمت انتخاب دستیاران این مربی آلمانی رفت .

نبود دستیاران در کنار شفر باعث شد تا اعضای کمیته فنی هفته گذشته بدون اطلاع سرمربی آلمتنی تشکیل جلسه دهند و در نهایت دین محمدی و بیژن طاهری را انتخاب کنند تا بحث حضور مجیدی را که سر زبان ها افتاده بود  از نیمکت استقلال دور کنند .

رد نیمی از پیشنهاد کمیته فنی استقلال توسط سر مربی آلمانی

اما در جلسه ای که روز گذشته میان اعضای کمیته فنی و شفر برگزار شد نفرات این کمیته گزینه های انتخابی را به گزینه های پیشنهادی تغییر دادند و همه چیز را به شفر سپردند .پس از آن هم اعضای کمیته فنی اعلام کرد که اگر شفر گزینه ها را قبول کند که چه بهتر اما اگر مخالف دستیاران انتخابی باشد به طور حتم گزینه های دیگر جایگزین می شود .

اعضای کمیته فنی با اعلام اینکه شفر حرف اول و آخر را در مورد دین محمدی و طاهری می زند توپ را در زمین سرمربی آلمانی انداختند اما به راستی اگر این مربی آلمانی پیشنهادات اعلام شده را وتو نمی کرد کمی جای تعجب داشت چرا که در نهایت این شفر است که با دستیاران کار می کند بنابراین باید خودش نیز در انتخاب ها نقش داشته باشد نه اینکه کمیته فنی مشخص کند .

رد نیمی از پیشنهاد کمیته فنی استقلال توسط سر مربی آلمانی

به هر ترتیب شفر با بیان اینکه باید روی گزینه های انتخابی کمیته فنی فکر و مطالعه کند به نوعی پیشنهادات را به طور موقت وتو کرد تا دوباره ذهن ها به سمت حضور فرهاد مجیدی باز گردد اما باز هم اعضای کمیته تیر آخر را در مصاحبه ها زدند و حضور این پیشکسوت جوان را در کادر فنی استقلال رد کردند .

با توجه به اتفاقات پیش رو بعید نیست که شفر به همین کادر فنی فعلی بسنده کند و تنها با اضافه کردن یک مربی ایرانی و فرزندش پرونده کادر فنی را برای همیشه ببندد .از طرفی گزینه ایرانی شفر شاید از میان دین محمدی ،بختیاری زاده و طاهری باشد همچنین طبق اعلام اعضای کمیته فنی هم حضور فرهاد مجیدی در کادر آبی ها منتفی است .بنابراین مربی آلمانی احتمالا در نهایت پس از بررسی گزینه های مختلف البته جدا از مجیدی یک ایرانی را به کادر تیمش اضافه می کند .

رد نیمی از پیشنهاد کمیته فنی استقلال توسط سر مربی آلمانی

با این تفاسیر شفر آلمانی با گزینه هایی که برایش انتخاب کردند نتوانست در همان لحظه موافقت کند و حضور نفرات انتخاب شده هم  در تمرینات امکان پذیر نیست تا سرمربی آلمانی شخصا برای کادرش تصمیم بگیرد .شاید هم خواسته هواداران باعث شده تا شفر از انتخاب گزینه های جدید سر باز بزند و گزینه ای را انتخاب کند که هواداران خواهانش هستند.همان طور که گفتیم شفر از میان گزینه های ایرانی نام برده شده فقط یکی را به کادرش اضافه کند تا تصمیم اعضای کمیته فنی هم وتو نشده باشد و به نوعی انتخاب های پیشکسوتان آبی پوش هم حفظ شود .

رد نیمی از پیشنهاد کمیته فنی استقلال توسط سر مربی آلمانی

هر چه که هست شفر باید بداند که دیدار های لیگ هفدهم به سرعت باد از راه می رسد .این مربی باید با کادری کامل و آمادگی بالا پای به هفته نهم رقابت های لیگ برتر آن هم مقابل فولاد خوزستان بگذارد .بنابراین شفر باید هر چه زودتر درباره انتخاب دستیاران جدید عجله کند.

انتهای پیام/

بحث حضور مجیدی در استقلال منتفی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار