رئيس شوراي شهر بافران مطرح کرد:

افزايش جمعيت موضوعي است که بايد در مديريت شهری آينده به آن توجه خاصي شود

رئيس شوراي شهر بافران گفت : افزايش جمعيت و تلاش براي پايداري جمعيت رو به رشد بافران مهمترين موضوع در مديريت شهري بافران است.

سمیه بافرا نی رئیس شورای اسلامی شهر بافران در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: افزايش جمعيت موضوعي است که بايد در مديريت شهري آينده به آن توجه خاصي شود و اين مسئله فقط با ايجاد شغل و براساس توانايي و پتانسيل شهر امکانپذير خواهد بود.

سميه بافراني در ادامه با اشاره به بحث بومگردي و جذب توريست اظهار داشت: با توجه به بناهاي تاريخي و ميراث‌هاي ماندگار شهر بافران مخصوصاً قلعه رستم، مسجدو حمام علي‌آباد، قدمگاه امام رضا (ع) و... نياز به حمايت و پشتيباني مؤسسه‌هاي خصوصي در امر گردشگري و بومگردي و تشويق مردم شهر بافران به اين امر است. وي گفت: يکي از نمونه‌هاي بارز اين امر تشويق مردم به محافظت و حفظ خانه‌هاي قديمي و باارزش شهر است که بايد سازمان ميراث فرهنگي حمايت خود را به طور ويژه اعلام کند.

وي افزود: خوشبختانه با ديد مثبتي که نماينده محترم نايين و خور و بيابانک در مجلس در زمينه احياي بافت قديمي و باارزش شهرستان‌هاي نايين و خور و بيابانک و شهرهاي اين مجموعه به خصوص شهر بافران دارند مطمئن هستم اين امر محقق خواهد شد.

رئيس شوراي شهر بافران بيان کرد: مهمترين مشکلات در شهر بافران بيکاري و نبود بودجه کافي به منظور برنامه‌ريزي شهري است که اميد داريم با تلاش در برنامه‌ريزي دقيق و درست به سبب رشد اقتصادي و جذب بودجه و شناسايي نقاط قوت و ضعف بافران و تقويت نقاط قوت در اداره مديريت شهري و ايجاد کارگاه‌هاي کوچک زودبازده معضل بيکاري و مهاجرت برطرف شود.

 

انتهای پیام/م

بناهای تاريخي بافران، نيازمند توجه ويژه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار