مدیر امور آبفا روستایی شوشترگفت: در طول یک ماه گذشته ۲۷ مورد خط انتقال و ۹۸ مورد شبکه توزیع آب شرب در سطح روستا‌های این شهرستان تعمیر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارژنگ محمدی، مدیر امور آبفا روستایی شوشتر از انجام 125 مورد تعمیر و 82 مورد تعویض خط انتقال و شبکه توزیع در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با انجام این عملیات‌ها در شبکه توزیع روستاهای شهرستان شوشتر، آب شرب اهالی روستاهای تحت پوشش از نظر کمی و کیفی بهبود یافت .

وی اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته 27 مورد خط انتقال و 98 مورد شبکه توزیع آب شرب در سطح روستاهای شوشتر تعمیر شده است. همچنین به علت فرسودگی و شکستگی‌های خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شرب، 13 متر خط انتقال و 69 متر شبکه توزیع در روستاهای شوشتر تعویض شد.

محمدی افزود: نصب یک مورد الکتروموتور، تعمیر 5 دستگاه پمپ، نصب 2 دستگاه پمپ و نصب 2 مورد شیر در تاسیسات آبرسانی روستایی شوشتر از اقدامات انجام گرفته در بحث افزایش کمیت آب شرب روستاهای شوشتر است.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوشتر با اشاره به انجام آزمایشات میکروبی در راستای کنترل کیفیت آب شرب روستاها، تصریح کرد: توزیع پرکلرین، تعمیر 7 مورد کلریناور، انجام 9 سری آزمایشات کامل شیمیایی، انجام 13 مورد آزمایشات فیزیکوشیمیایی، انجام 8 مورد آزمایشات میکروبی و تهیه 31 بشکه پرکلرین برای توزیع میان تاسیسات آبرسانی روستایی تحت پوشش این امور از اقدامات انجام شده در راستای کنترل کیفی آب شرب روستاها در یکماه گذشته بوده است.

محمدی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته تعداد 3 مورد کنتور خانگی در روستاهای یسارات، قلی پور و قلعه سیر به دلیل فرسودگی تعویض شده است. همچنین یک مورد انشعاب غیر مجاز در روستای عرب اسد کشف و با جمع‌آوری و تشکیل پرونده به انشعاب مجاز تبدیل خواهد شد.

وی بیان کرد: تعداد 8 مورد انشعاب خانگی طی یکماه گذشته در روستاهای مهدی آباد، قلی پور، کوله جاز، گراب، صوفان صفلی و لنگر نصب شده و تحت پوشش آبرسانی آبفا روستایی شهرستان شوشتر قرار گرفته‌اند.

مدیر امور آبفا روستایی شوشتر با اشاره به توزیع 1648 متر مکعب آب شرب سالم و بهداشتی در قالب 103 سرویس در روستاهای شوشتر از طریق تانکر سیار گفت: 95 سرویس در دهستان شهید مدرس، یک سرویس در روستای میان آب، 4 سرویس در مراکز نظامی، 2 سرویس در روستای سردار آباد و یک سرویس در روستای شعیبیه در طول یک ماه گذشته آبرسانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

توزیع آب شرب از طریق تانکر آبرسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.