مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: فعالیت مرکزنخبه پروری قرارگاه شهید طیب کهگیلویه وبویراحمد،آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   با حضور مسئول سازمان بسج دانشجویی و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های یاسوج مرکز نخبه پروری قرارگاه شهید طیب استان افتتاح و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان در آئین آغاز به کار مرکز مطالعات و نخبه پروری قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان با تاکید بر اینکه به سکولاریسم دانشگاهی دچار شده‌ایم که اهل فن دلایل مختلف و متعددی را برای آن ذکر می‌کنند، گفت: عده‌ای دلیل این موضوع را اساتید، برخی دانشجویان و محیط و دسته‌ای دیگر هم تلفیقی از هر سه را دخیل و عامل ایجاد موضوع می‌دانند.

شهرام مهدوی مطلق با اشاره به اینکه تربیت نیروی لازم از همه موارد قبل می‌تواند مهم تر باشد، افزود: غرب بیش از چهار قرن و بیشتر در دالان‌های تربیتی و تشکیلاتی خود علاوه بر دروسی که مبانی غرب بوده دوره‌های متعددی را برای شناخت سایر مکاتب و جریان‌های دنیا برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه غرب توانسته به مردم خود القا کند که لیبرال دموکراسی پایان تاریخ بوده و راه دیگری نیست، ادامه داد: آنها همه این کارها را در همین آموزش‌ها و کارگاه‌های توجیهی و تخصصی انجام دادند.

مهدوی مطلق افزود: غرب توانست در یک سیر تداومی چندین قرنی هستی را از دین گرایی به طبیعت گرایی نزول دهند.

مهدوی مطلق بیان کرد: حرکت‌هایی جهت رسیدن به انقلاب فرهنگی صورت گرفت اما عقیم ماند و علت آن این بود که افرادی می‌خواستند انقلاب فرهنگی بکنند که خود تربیت شده مکتب غربی بودند و نتوانستند از آن مکتب دل بکنند.

وی با بیان اینکه امروز ما نیازمند تربیت نیروهای انقلابی هستیم،ادامه داد: نیروی طراز اول انقلاب جز با مطالعه (به معنای کتاب خوانی و مقاله خوانی) تربیت نخواهد شد.

حمید آذربو مسئول قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان هم در این مراسم به تشریح ساختار قرارگاه و مرکز مطالعاتی آن پرداخت و دانشجویان را به پویایی بیشتر و همراه بودن در برنامه‌هایی که در آینده برای آن‌ها مدنظر بوده، دعوت کرد.

 

انتهای پیام/ش

آغاز به کار مرکز مطالعات و نخبه پروری قرارگاه دانشجویی شهید طیب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.