نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری برای تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری خبر داد.

پیگیر تغییر نام فرودگاه ارومیه بنام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر نام فرودگاه  بین المللی ارومیه را 9 سال است که مطرح کرده وپیگیر هستیم اما متاسفانه تا به حال این تغییر نام اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه در تمام دنیا اغلب فرودگاهها 2 اسمه هستند ، در داخل کشورمان نیز فرودگاه رشت به نام سردار جنگل ، فرودگاه تبریز به نام شهید مدنی، فرودگاه کرمانشاه به نام شهید بهشتی وفرودگاه کرمان به نام هاشمی رفسنجانی دارای 2 نام هستند.

نادر قاضی پور تصریح کرد: پیگیری خود را همچنان ادامه می دهیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص خرید سیب صنعتی در آذربایجان غربی نیز گفت: با پیگیری های بعمل آمده و افزایش مرکز خرید سیب درختی در استان از 16 مرکز به 40 مرکز ، سیب صنعتی کشاورزان آذربایجان غربی تا آخر آبان ماه بصورت تضمینی خریداری می شود .

وی با بیان اینکه نخستین قسط خرید سیب صنعتی استان از سوی دولت به حساب سازمان تعاون روستایی استان واریز شده است اضافه کرد : حداقل قیمت خرید سیب صنعتی کشاورزان در این مراکز 2890 ریال می باشد و احتمال دارد این مبلغ تا سقف 3100 ریال نیز افزایش یابد .

قاضی پور اظهار داشت : در حال حاضر کارخانه ها نیز سیب صنعتی کشاورزان را با قیمت 1500 الی 1700 ریال خریداری می کنند .

انتهای پیام/ح

پیگیری برای تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.