رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور از ارائه خدمات رادیولوژی دهان، فک و صورت در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛دکتر سیدمهدی پاکدامن رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور گفت: بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور در بهمن ماه ۱۳۹۵ شروع بکار نموده است و در حال حاضر به جزء مشهد تنها نیشابور دارای چنین مرکزی در استان خراسان رضوی می‌باشد.

وی افزود: از نظر مراکز درمانی، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور تنها مرکز دارای این خدمات در شرق کشور است که این امر باعث حضور تعداد زیای مراجعه کننده از شهر‌های مجاور شده است.

دکتر سنایی فرخی مسئول بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت گفت:: این بخش با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته عکس برداری نظیر دستگاه رادیوگرافی پانورامیک دیجیتال داخل دهانی، سی تی اسکن مخصوص فک، دهان و صورت (CB CT) خدمات با کیفیت و بادقت بالایی ارائه می‌نماید.

وی افزود: به طور متوسط ماهانه حدود ۱۴۰۰ بیمار از خدمات این مرکز استفاده می‌نمایند که در کنار کیفیت و دقت بالا، رضایتمندی بالایی را برای مراجعین و دندانپزشکان به وجود آورده است. پایین بودن ۶۰ درصدی تعرفه خدمات این مرکز نسبت به سایر مراکز وجود نیرو‌های متخصص و آموزش دیده از ویژگی‌های بارز این مرکز می‌باشد.

دکتر سنایی گفت:: مرکز تصویر برداری دهان، فک و صورت در مجموعه کلینیک تخصصی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور واقع در ضلع شمالی مرکز همه روزه آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام// س. ح.
 

انجام خدمات رادیولوژی دهان، فک و صورت در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.