روستا نقطه شروع هویت یک ملت

سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز روستا و عشایر با صدور پیامی این روز را به جامعه روستایی و عشایری استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام بدین شرح است:

به منظور پاسداشت روستائیان و فرهنگ غنی روستائی پانزدهم مهرماه به عنوان روز ملی روستا و عشایر تصویب و ثبت شده است، این روز یادآور مردان و زنانی است که تلاش و سادگی و صداقت وجوه بارز شخصیت آنان است.

بی شک روستا کانون مهر و عاطفه و تلاش و تولید و نقطه شروع هویت یک ملت است، روستایی سمبل صداقت و مهربانی و سادگی و الگوی جامع همه ارزش های ملی و دینی است.

اینجانب با گرامیداشت پانزدهم مهرماه، روز ملی روستا و عشایر را به همه روستانشینان و عشایر غیور، متدیّن و با فرهنگ استان کرمان تبریک و تهنیت عرض کرده و  اميدوارم با كمك و همكاري هم، همواره شور و  نشاط را در جامعه روستایی و عشایری ترویج نموده  و با احیاء و ترویج بازی ها و ورزش های بومی و محلی در میان اقشار جامعه روستایی و حفظ و اصالت فرهنگ اصیل ایرانی و تداوم آن در سطح جامعه در جهت غنی سازی اوقات فراغت روستائیان و خانواده های آن ها با ایجاد نشاط و امید فضای توسعه و پیشرفت روستاها را گرم نموده و در بهبود كيفيت تمامی فعاليت ها و جلب رضاي باري‌تعالي موفق‌تر از گذشته حركت نمائيم.

فرهاد نژاد فصیحی

سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام تبریک سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار