ریشه امنیت با تلاش نیرو‌های امنیتی در کشور محکم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه در مراسم صبحگاه مشترک در دومین روز از هفته ناجا گفت: در بخش امنیت داخلی کشور نیروی انتظامی عالی کار کرده است و این امنیت در جهان مثال زدنی است.

 

 وی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: وضعیت امنیت در شهرستان به لطف تلاش نیروی انتظامی شهرستان خوب است و رشد عملکرد در کلیه شاخص‌ها گواه این امر می‌باشد.


حجت الااسلام میر احمدی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و به صورت شبانه روز اهتمام و تلاش خود را بر برقراری امنیت و رضایت شهروندان که همان رضایت خداوند متعال می‌باشد بنا نهاده و در این رابطه به همکاری همه مردم و نهاد‌ها نیازمند می‌باشد.


حوی افزود: ریشه امنیت با تلاش نیرو‌های امنیتی در کشور محکم شده و سرشاخه‌های امنیت را که نیروی انتظامی بر عهده دارد نیز با به روز بودن و کار آمدی پلیس عالی پیش رفته است و این نشان از اقتدار پلیس ایران در سایه دینمداری و اخلاقمداری است.


امام جمعه گلوگاه به شعار "پلیس برای امنیت وامنیت برای همه" اشاره کرد و گفت: تعامل و همفکری مردم با نیروی انتظامی در همه ابعاد می‌تواند پلیس را قویتر کند و کشور به سوی امنیت پایدار حرکت کند.


حجت الاسلام میراحمدی به وضعیت نامطلوب امنیت در همسایگان ایران کار قوای انتظامی در ایران را امری دو چندان سخت بیان و همکاری مردم را در این خصوص لازم عنوان کرد.


انتهای پیام/ع


نیرو‌های امنیتی محکم کننده ریشه امنیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.