در صبحگاه مشترک امروز نیروهای نظامی مستقر در گیلان از 30 پلیس و مرزبان برتر و خانواده شهدای نیروی انتظامی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی این نیرو را مظهر امنیت در جامعه دانست و گفت: وجود آرامش و امنیت موجود در استان می‌تواند شرایط را برای رونق اشتغال، سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات مردم فراهم ‌کند.

وی با اشاره به اهمیت و ابعاد مقوله امنیت برای نیل به توسعه پایدار گفت: حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی محصول کار جمعی و در گرو تعامل منطقی مجموعه نهادهای دست اندرکار است.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی برای ایجاد امنیت در سطوح مختلف جامعه افزود: بهبود فضای کسب و کار، جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در بستر ایجاد شرایط امن و آسود محقق می شود و پلیس در این زمینه یاری گر تصمیم سازان و تصمیم گیران اجرایی استان است.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم گزارشی از عمده ترین فعالیت ها و اقدامات پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی در استان ارائه کرد و گفت: طبق برآورد کارشناسان ناجا در حال حاضر ضریب امنیت در گیلان مطلوب است.

سردار اسحاقی افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر و کاهش 11درصدی آمار سرقت در نیمه نخست امسال را ناشی از تلاش مضاعف و برنامه ریزی مناسب پلیس برای افزایش امنیت اجتماعی در گیلان عنوان کرد و گفت: در ماه های محرم و صفر نیز شرایط امن دهه نخست این ماه حفظ می شود تا مراسم اربعین حسینی به نحو شایسته و در حد انتظار مردم ولایت مدار گیلان برگزار شود.

در پایان این مراسم از 30 پلیس و مرزبان برتر و همچنین خانواده شهدای نیروی انتظامی استان گیلان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ع

 

تجلیل از نیروهای انتظامی گیلان در صبحگاه مشترک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.