نماینده سراب گفت: امروز ترامپ ماجراجو در داخل آمریکا دچار انزوا شده است، این کشور باید هزینه پیمان‌شکنی‌های رئیس جمهور آمریکا درباره برجام را متقبل شود.

هزینه بد عهدی آمریکا در برجام باید نوسط این کشور پرداخت شود به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛یوسف داوودی نماینده مردم سراب در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: امروز ترامپ ماجراجو  در داخل آمریکا و  در افکار جامعه جهانی دچار انزوا شده است و آمریکا باید هزینه پیمان‌شکنی‌های رئیس جمهور آمریکا درباره برجام را متقبل شود.

داوودی تصریح کرد:‌ مسائلی که به منافع ملی کشورمان گره خورده است نباید دست مایه منازعات جناحی و سیاسی شود، مسائلی  مانند اقدامات خصمانه آمریکا و ضرورت رویارویی با مبحث برجام و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم سراب بیان کرد: انسان مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی است لذا تأمین امنیت جانی برای این رکن ضروری است، تلفات جاده‌ای در کشور بیداد می‌کند و مردم شهرستان سراب به دلیل این پدیده مخرب دائما عزادار هستند.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی ساخت راه آهن سراب درخواست به حق مردم شهرستان سراب است چرا عملیات اجرای آن شروع نمی‌شود در حالی که وزیر راه و شهرسازی دستور اجرای این طرح را داده است.

داوودی تأکید کرد: بودجه در کشور به صورت ناعادلانه تقسیم می‌شود و  راه‌های روستایی این منطقه نیاز به بازسازی دارد.

نماینده مردم سراب عنوان کرد: نارضایتی بازنشستگان آموزش و پرورش از موسسه آتیه سازان را اعلام می‌دارم و درخواست فوری برای رسیدگی به این امر را دارم.

وی بیان کرد: این منطقه با وجود شش آبگرم ظرفیت گردشگری بالایی دارد لذا توجه بیشتری باید به موهبت‌های منطقه سراب انجام شود.

داوودی افزود: از مسئولین خواستارم که به فرمایش مقام معظم رهبری توجه کنند و تمام معادن کشور به ویژه معاون آ‌ذربایجان و آلومینیوم سراب و سایر معادن را استخراج کنند چرا که این امر حرکتی مثبت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار