نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

ایمان و جسارت سردار همدانی بسیار بی نظیر بود

نماینده مردم همدان گفت:  سردار همدانی یاور مظلومین  و دریک کلام امید دل مستضعفین جهان بود.

ایمان و جسارت سردار همدانی بسیار بی نظیر بود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدهمدانی در تمامی زمینه ها نقش آفرینی می کردند و حضور فعال و موثر داشتند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی چه از لحاظ نظامی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی سرآمد بودند، بیان کرد:  ایشان نظراتی را به دستگاه اجرایی می دادند و ما نیز در حوزه مسائل اجتماعی از ایشان مشورت می گرفتیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ویژگی ها سردار  همدانی به خوبی تشریح نشده است، گفت:  روحیه رشادت و اسقامت شهید همدانی در تمامی زمینه ها  وجود داشت و این روحیه را بین مردم سوریه بردند

خجسته با بیان اینکه همواره در شورای شهر، بنیاد شهید و دانشگاه فرهنگیان از نظرات شهید همدانی استفاده می‌کردم، گفت: گاهی اوقات شب‌ها و ساعت 2 بامداد خدمت شهید همدانی می‌رسیدم و با ایشان مشورت می‌کردم.

وی ادامه داد: سردار در زمینه مسائل سیاسی بسیار تیزبین و هوشیار بود و می‌گفت در جبهه انقلاب نباید بچه‌ها طرد شوند و قائل به این موضوع بود که باید بیشتر به دنبال جذب بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه سردار همدانی یک فرد جامع‌الشرایط و یکی از ایدئولوژیست‌های خوب کشور بود، عنوان کرد: در سطح کشور چنین فردی نداشتیم، ایشان کسی بود که در اکثر مسائل کشور، استان و  موضوعات مختلف راهکار ارائه می‌داد.

خجسته اخلاص شهید همدانی را بسیار بالا دانست و با بیان اینکه بنده هیچ پیچیدگی در او ندیدم، بیان داشت: ایشان از نظر صداقت واقعا پاک و یاور مظلومان بود.

 

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها با نام سردار همدانی می‌لرزیدند؛ اظهار کرد: بشاراسد می‌گفت در 500 متری ما تکفیری‌ها حضور داشتند و زمانی که سردار همدانی آمد، گفت «مقام معظم رهبری امر به مقاومت کرده‌اند» ما هم با حضور سردار همدانی مقاومت کردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سردار همدانی جیش‌الشعبی را در سوریه ایجاد کرد و در حال حاضر 1.5 میلیون نیروی دفاع وطنی در سوریه داریم، تاکید کرد: سردار امید دل مستضعفان جهان است و همه به ایشان عشق می‌ورزند.

خجسته خاطرنشان کرد: ای کاش شخصیت سردار همدانی را از منظرهای مختلف بررسی کنیم و شاخص‌های سردار را در زمینه فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

 انتهای پیام/خ

سردار همدانی ایمانی قوی و جسارتی بی نظیر داشت.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار