فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موثرترین سلاح در برابر دشمن ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است.

موثرترین سلاح در برابر دشمن ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناوسالاریکم پاسدار رمضان زیراهی ظهر یکشنبه در مراسم سالروز شهادت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در ۱۶ مهرماه سال ۶۶ درس بزرگی به استکبار جهانی دادند. همینه و ابهت پوشالی آمریکایی‌ها در این نبرد شکسته شد و رزمندگان نیروی دریایی با شجاعت و رشادت خود باعث عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در این نبرد معادلات استکبار به هم خورد، بیان کرد: این نبرد حماسه‌ای جاوید و ماندگار بود که این روز یعنی ۱۶ مهرماه به نام نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده است.  عملیات شهید مهدوی و یارانش باعث شد تا دشمن در موضع انفعال قرار بگیرد و دست به عملیات‌های ناجوانمردانه‌ای بزند و سکو‌های نفتی و هواپیمای مسافری را هدف قرار داد.

زیراهی به هراس و ترس شدید آمریکا و هم‌پیمانانش در خلیج فارس از قایق‌های تندرو سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این قایق‌های تندرو با سرنشینان مخلص و خدایی خواب را از چشم دشمنان گرفته‌اند.

وی از ایمان، اخلاص، شهادت طلبی و اقتدار به عنوان نقطه قوت نیروی دریایی سپاه یاد کرد و افزود: بزرگترین و موثرترین سلاح در برابر دشمن ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و محافل بزرگداشت شهدا است.

انتهای پیام /پ

موثرترین سلاح در برابر دشمن ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.