رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن از پرداخت 60 میلیارد ریال در قالب طرح رونق اقتصادی برای واحدهای صنعتی و تولیدی کاشان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اشرف افخمی،  امروز  در حاشيه افتتاح ساختمان شعبه بانک صنعت و معدن در کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این تسهیلات با هدف نوسازی و طرح توسعه در اختیار صاحبان صنایع منطقه کاشان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: اعتبارهای طرح رونق در راستاي طرح رونق توليد و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي به صنايع كوچك و متوسط كشور پرداخت می شود.

افخمی، نوسازی ساختمان شعبه بانک صنعت و معدن را در راستای خدمت رسانی و تکریم از مشتریان بیان کرد و افزود: ساختمان بانک و صنعت و معدن در کاشان با هزینه افزون بر 10 ميليارد تومان در زیربنای هزار و 700 مترمربع  و زمینی به مساحت 600 متر مربع ساخته شده است.

وی اظهارداشت:اعتبارات طرح رونق می تواند کمک شایانی به شهرستان کاشان با بیش از یک هزار و 400 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ باشد.

شایان ذکر است علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن برای شرکت در گردهمایی سراسری مدیران ستاد وشعبه‌های بانک صنعت ومعدن کشور با موضوع ارزیابی و پایش عملکرد 6 ماهه و مروری در برنامه آینده و افتتاح ساختمان شعبه این بانک در کاشان به این شهرستان سفرکرده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.