برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته در تبریز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشید در تبریزخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری پنجمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشید در تبریز خبر داد و گفت: این جشنواره بیست تا بیست و چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود.
 صفرزاده ادامه داد: تجاری سازی و فراهم کردن فضا برای تجاری نمودن فناوری عمده هدف برگزاری این جشنواره است.
 

ارتباط صنعت و دانشگاه افزایش یابد

 
جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی گفت: این نمایشگاه در سه بخش ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار می‌شود.

جهانگیری، ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان، جذب سرمایه گذار (داخلی و خارجی) برای فرصت‌های سرمایه گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات و خدمات دانش بنیان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.