۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح‎های آبیاری تحت فشار در مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمود گرجی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره طرح‌های بخش کشاورزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی گفت: ۲۳۸ طرح با اعتبار بیش از ۳ هزار میلیارد ریال امسال به بانک‌های مختلف معرفی شدند که تاکنون ۳۳ طرح با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال تصویب شد.


وی افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح‎های آبیاری تحت فشار در سطح ۴ هزار و ۳۲۰ هکتار با بانک کشاورزی قرارداد منعقد شد که ۹۰ درصد آن جذب شده است.


معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تعداد اشتغال پیش‌بینی شده در بخش کشاورزی در سال گذشته را ۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته برای ۶ هزار و ۹۳ نفر اشتغالزایی شد.


وی افزود: امسال ۵ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی مازندران پیش‌بینی شد که تاکنون یک‌هزار و ۹۴۷ نفر شغل معادل ۳۹ درصد محقق شد.


گرجی گفت: فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی در قالب مشاغل خانگی، راه‌اندازی واحد‌های نیمه تمام و راکد (بسته حمایت از رونق تولید)، اعتبارات مکانیزاسیون و صندوق توسعه ملی ایجاد می‌شود.


معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره تسهیلات بسته رونق تولید به متقاضیان گفت: تاکنون یک‌هزار و ۹۰۰ متقاضی در سامانه بهین‌یاب برای برخورداری از تسهیلات بسته رونق تولید ثبت‌نام کردند که تاکنون ۳۵۰ نفر با اعتبار یک‌هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که در حال تشکیل پرونده است.


انتهای پیام/ع


اختصاص تسهیلات ۳۵۰ میلیاردی برای اجرای آبیاری تحت‌فشار در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.