سخنگوی وزارت دفاع افغانستان به اظهارات اخیر وزیر خارجه پاکستان مبنی بر فروش تسلیحات نظامی ارتش به طالبان واکنش نشان داد.

واکنش وزارت دافع افغانستان به اتهامات وزیر خارجه پاکستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه پاکستان مبنی بر فروش تسلیحات نظامی ارتش به طالبان گفت: سخنان وزیر خارجه پاکستان عاری از حقیقت و برای تحریف اذهان جامعه جهانی است.

«دولت وزیری»، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان اظهار داشت: سخنان این مقام دولتی پاکستان برای پنهان نمودن سیاست های دوگانه این کشور در افغانستان است و با ارائه مسائل دور از حقیقت به قهرمان اردوی ملی افغانستان اتهام وارد می کنند.

وی گفت که اکنون که اکنون سیاست دولت های بزرگ جهان به دلیل حمایت پاکستان از تروریسم تغییر کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان افزوده است: وزیر خارجه پاکستان به دفاع از دولت خود اتهامات بی بنیاد و دروغین را برای بی اعتبار ساختن اردوی قهرمان افغانستان ارائه داشته و برای رهایی یافتن از انزوای سیاسی دست به چنین تبلیغاتی می زند.

پیش از این، خواجه محمد آصف، وزیر خارجه پاکستان که در مرکز تحقیقات انستتیوت صلح ایالات متحده صحبت می کرد ادعا نمود که عامل جنگ و بی ثباتی در افغانستان، تنها به اتهامات ایالات متحده مبنی بر حمایت اسلام آباد از گروه های تندرو در داخل قلمرو آن کشور خلاصه نمی شود.

وزیر خارجه پاکستان همچنین ادعا کرد که اردوی ملی افغانستان برای گروه طالبان سلاح به فروش می رساند، اما در مورد جزئیات این ادعا چیزی بیان نکرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار