از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از حفاری اهواز پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار برگزار می‌شود و در یکی از این دیدار‌ها گیتی‌پسند اصفهان از حفاری اهواز پذیرایی می‌کند.

این دیدار از ساعت 15:30 و در سالن پیروزی اصفهان آغاز می‌شود و محمود نصیر‌لو، کمال بایزیدی، حمید طیب‌طاهری و مجتبی بختیاریان داوران این بازی هستند و عبد‌الکریم سیستانی ناظر این دیدار است.

گیتی‌پسند در 11 بازی گذشته خود موفق به کسب 8 پیروزی شده است و در 3 بازی به تساوی رسیده است؛ شاگردان علی‌رضا افضل در بازی گذشته خود مهمان مس سونگون بودند و در پایان به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

حفاری اهواز نیز در 12 بازی قبلی خود 5 پیروزی کسب کره است، متحمل 5 شکست شده و 2 تساوی به دست آورده است؛ حفاری در بازی گذشته خود به پیروزی 6 بر 2 مقابل مقاومت البرز رسید.

قرمز‌پوشان اصفهانی با یک بازی کمتر و با کسب 27 امتیاز و با امتیاز برابر با تاسیسات دریایی در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و حفاری اهواز نیز با 20 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

احمد اسماعیل‌پور با به ثمر رسیدن 10 گل بهترین گلزن گیتی‌پسند است و سعید احمد‌عباسی 7 گله است؛ در حفاری اهواز نیز شهاب طالبی 10 گل به ثمر رسانده است و فرید نمازی 8 گل زده است.

روابط عمومی باشگاه از طرفداران گیتی‌پسند، طرفداران سپاهان و ذوب‌آهن و کارکنان گروه صنایع گیتی‌پسند جهت حمایت از تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال دعوت رسمی به عمل آورده است تا در سالن پیروزی حضور پیدا کنند.

 

انتهای پیام/م

 

مصاف تیمهای فوتسال گیتی پسند با حفاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار