۱۳۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ های صنعتی سپیدان امضاء می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهندس احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان سپیدان گفت: در این شهرستان زمینه مناسبی برای ایجاد واحد‌های صنعتی در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجادشده که سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این شهرستان از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است.

فتوحی با بیان اینکه ۱۳۳ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در شهرک‌ ها و نواحی دولتی سپیدان مطرح می‌شود تصریح کرد: از این تعداد ۸۵ واحد با اشتغال‌زایی یک هزار و ۱۶۴ نفر پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به وجود شهرک‌ های صنعتی سپیدان ۱، سپیدان ۳، ملوسجان، ناحیه صنعتی شهید جاویدی، ناحیه صنعتی بیضا و شهرک صنعتی غیردولتی کامپوزیت سازه ماندگار در گستره جغرافیایی این شهرستان، افزود: با استقرار و فعالیت این شهرک‌های صنعتی با مساحت بیش از ۴۷۰ هکتار، و ظرفیت استقرار یک هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی فراهم‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: ۴۸ واحد صنعتی و تولیدی در مرحله ساخت‌وساز است که با بهره‌برداری از این واحد‌ها زمینه مناسبی برای اشتغال ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ت

انعقاد قرار داد سرمایه گذاری در سپیدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار