رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست این استان در زمینه پیشگیری از وقوع سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سردار مهدی انصاری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این استان رتبه نخست پیشیگری از از وقوع سرقت و مقام سوم پیشگیری در تمام جرائم را دارد.

وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از امن ترین استان‌های کشور است، عنوان کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های سرمایه گذاری وجود امنیت بوده که با تلاش ماموران انتظامی، نظامی و امنیتی هم اکنون این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

انصاری با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز قامتان حریم ولایت و حافظان امنیت ابراز کرد: نیروی انتظامی وصایای حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه تمامی ماموریت‌های خود قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پلیس جامعه محور و مردم محور این افتخار را دارد که آرامش خود را فدای مردم کند، افزود: برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انصاری با تاکید بر اینکه شاهد ارتقاء شاخص‌های امنیتی در استان هستیم، عنوان کرد: همچنین در نیمه نخست سال 96 در زمینه کشف مواد مخدر نسبت به سال 95 بیش از 14 درصد افزایش یافته است.

وی ابراز کرد: از ابتدای امسال تا 10 مهرماه 2 تن و 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش دارد و در این زمنیه یک هزار نفر دستگیر و 200 خودرو نیز توقیف شد.

انتهای پیام/غ

 افزایش 14 درصدی کشف مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.