سه ماه اعتبار گذرنامه برای دریافت ویزای اربعین کافی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛***سازمان حج و زیارت اعلام کرد: برای رفاه زائران حسینی ایام اربعین، حداقل اعتبار گذرنامه زائران برای دریافت ویزا بجای شش ماه، سه ماه در نظر گرفته شد. در ایام دیگر حداقل اعتبار گذرنامه شش ماه است.

***هشت عنوان کتاب ویژه کودک و نوجوان منتشر و رونمایی شد. یکی از این کتابها روزهای خرمشهر نام دارد که در حوزه ادبیات دفاع مقدس به قلم مرتضی سرهنگی نگارش شده است.

***ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون دانشگاه آزاد از امروز آغاز شد. داوطلبان می توانند تا 21 مهر به سایت اینترنتی دانشگاه مراجعه کنند.

***شورای عالی بیمه با پوشش بیمه ای صد در صدی بیماران دیالیزی موافقت کرد تا از این پس این بیماران دیگر نگران هزینه های درمانی خود نباشند. بیماران تالاسمی و هموفیلی هم از این مصوبه برخوردار می شوند.

** مدیرکل پست خوزستان با بیان اینکه 80 هزار کارت ملی در پست خوزستان دپو شده است، گفت: کسانی که کارت ملی خود را تحول نگرفته اند هر چه زودتر به اداره پست مراجعه کنند.

*** آزمون استخدامی آموزش و پرورش زمستان برگزار می شود. مقدمات برگزاری این آزمون استخدامی جدید  در وزارت آموزش و پرورش آغاز و مقرر شده اواخر دی ماه برگزار شود. اما تاریخ دقیق آن منوط به تأیید سازمان امور استخدامی است.

انتهای پیام/د

خبرهای کوتاه دوشنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.