مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از راه‌ اندازی چهار جایگاه سوخت سیار برای خدمات ‌دهی به زائران اربعین در مهران خبر داد.

 چهار جایگاه سوخت سیار در مسیر زائران اربعین در مهران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی اصغر چاغروندی  اظهار کرد: امسال و در ایام اربعین چهار جایگاه تامین سوخت (بنزین و گازوئیل) از سوی 2 شرکت خصوصی دریا کولاک جنوب و شرکت ماهان یزد در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.


وی افزود: از این تعداد 2 مورد در پارکینگ بزرگ اربعین در مسیر تردد زائران از سمت ایلام به مهران، یک جایگاه در پارکینگ برکت و یکی جایگاه هم در ضلع روبرو پارکینگ اربعین در نظر گرفته شده است.


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از تکمیل و راه اندازی جایگاه سوخت بنزین در سه کیلومتری مرز مهران در داخل پایانه صدف خبر داد و یادآور شد: امسال از ظرفیت این جایگاه (بنزین و گازوئیل) در ایام اربعین به خوبی استفاده خواهد شد.


چاغروندی گفت: همچنین در این ایام و در صورت نیاز 2 جایگاه سوخت سیار دیگر در ورودی امامزاده پیرمحمد ملکشاهی و سه راهی صالح آباد راه اندازی خواهد شد.


به گفته وی هم اکنون پنج جایگاه سیار در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت نیاز از این تعداد در ایام منتهی به اربعین استفاده می شود.


چاغروندی از آمادگی کامل جایگاه های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد و افزود: هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اضافه کرد: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی (بنزین و گازوئیل) نیاز باشد، آن را تامین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

استقرار چهار جایگاه سوخت سیار در مسیر زائران در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.