برای اولین بار در کرمان از دفترچه اخطار همیار پلیس امروز در یکی از مدارس شهر کرمان رونمایی شد.

کودکان همیار پلیس از این به بعد اخطار می دهندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ در چهارمین روز از هفته ناجا و برای اولین بار در کرمان از دفترچه اخطار همیار پلیس امروز در یکی از مدارس شهر کرمان رونمایی شد.

در این مراسم سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر تعامل پلیس و آموزش و پرورش در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش تخلفات رانندگی گفت: این ارتباط به منظور فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان در جهت همیاری و ایفای نقش همیاران پلیس خواهد بود.


محسن بیگی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: هراندازه از کودکی فرزندان را با قانون آشنا و نسبت به خود کنترلی و خود ارزیابی حساسیت بیشتری داشته باشند آرامش و امنیت در جامعه و احترام به قانون در جامعه بیشتر و زحمت پلیس کمتر خواهد بود.


همچنین زینب رنجبر ، طراح دفترچه اخطار همیار پلیس هدف از طرح این دفترچه را ارتقاء فرهنگ ترافیک و ارتباط آموزش و پرورش با نیروی انتظامی دانست.


وی افزود: در این دفترچه نام متخلف، نوع تخلف، جریمه متخلفین ثبت می شود.


این دفترچه در حال حاضر به صورت آزمایشی در شهرستان های کرمان، جیرفت و زرند اجرا و بعد از بررسی و نتیجه گیری های لازم به صورت سراسری دراستان توزیع می شود.

 

انتهای پیام /س

 

رونمایی از دفترچه اخطار همیار پلیس در یکی از مدارس شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار