شجاع خلیلی زاده در تمرینات گروهی همراه با سایر بازیکنان شرکت کرد تا آمادگی خود را برای حضور در بازی های پرسپولیس نشان بدهد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تمرین سرخپوشان پاتخت امروز ساعت 16:15 در حالی در ورزشگاه کاظمی برگزار شد که 4 ملی پوش به اضافه اسدی در این تمرین حضور نداشتند. 

برانکو در ابتدای تمرین با بازیکنان صحبت کرد و نکات فنی را به آنها گوشزد کرد . الوان زاده و طاهرخانی در ابتدا به فیزیوتراپی مشغول بودند و بعد به تمرینات گروهی اضافه شدند. در ابتدا بازیکنان خود را گرم کردند و بعد به کارهای تاکنیکی پرداختند. حمله به دفاع برنامه بعدی تمرین بود. 

دروازه بان های پرسپولیس زیر نظر پانادیچ به صورت اختصاصی تمرین کردند. برانکو دو بار تمرین را متوقف کرد و تذکر فنی به بازیکنان داد. بعد از 30 دقیقه تمرین نورافکن های ورزشگاه کاظمی روشن شد و تمرین زیر نور انجام شد. 

احمد زاده و مسلمان با تاخیر چند دقیقه ای به تمرین اضافه شدند. عبداله نژاد سرمربی تیم امید پرسپولیس هم از مهمانان این تمرین بود.

همچنین احمد زاده بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز به صورت خصوصی دور زمین دوید. 

شجاع خلیلی زاده امروز در تمرینات گروهی همراه با سایر بازیکنان شرکت کرد تا آمادگی خود را برای حضور در بازی های پرسپولیس نشان بدهد.

بشار رسن هم امروز در تمرین امروز حضور یافت. 

تمرین پرسپولیس با 23 بازیکن  برگزار شد و بازیکنان در دو گروه در نصف زمین مشغول انجام فوتبال درون تیمی شدند. 

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه کاظمی حدود 50نفر بود و  آنها نظارگر تمرین تیم محبوب خود شدند. 

 ربیع خواه، علیپور، همتی و محرمی حدود 10 دقیقه به صورت اختصاصی با چوک تمرین کردند. 

تمرین سرخپوشان پایتخت ساعت 18:10 به پایان رسید و بعد از آن برانکو به سئوالات خبرنگاران جواب داد. 

طبق برنامه تمرین سرخپوشان پایتخت فردا ساعت 16 در وزشگاه کاظمی است و روز چهارشنبه هم در نوبت صبح تمرین می کنند و بعداز ظهر ساعت 19 عازم اهواز می شوند و ساعت 23 پنج شنبه به تهران بازمی گردند.

انتهای پیام/ 

سرمربی تیم امید مهمان ویژه تمرین سرخپوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار