مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان خبر داد؛

مصرف بنزین در استان لرستان ۶۲ میلیون لیتر کاهش یافت

در شش‌ماهه امسال ۷۱ میلیون مترمکعبی سی ان جی در استان مصرف‌شده که افزایش پنج‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با اشاره به صرفه‌جویی ۶۲ میلیون لیتر بنزین در منطقه لرستان به ازای مصرف CNG اظهار داشت: در شش‌ماهه نخست امسال با استفاده مردم استان لرستان از گاز سی ان جی به‌عنوان سوخت پاک و ارزان، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است.

وی از صرفه‌جویی ۶۲ میلیون لیتر بنزین با جایگزینی سی ان جی در منطقه لرستان خبر داد و افزود: در شش‌ماهه ۹۶، ۷۱ میلیون مترمکعبی سی ان جی در استان مصرف‌شده که افزایش پنج‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان بابیان اینکه این میزان مصرف سی ان جی در استان سبب صرفه‌جویی در مصرف بنزین شده است عنوان کرد: روزانه ۳۸۰ هزار مترمکعب سی ان جی از طریق ۵۰ باب جایگاه فعال عرضه در منطقه لرستان توزیع می‌شود. از این تعداد جایگاه فعال ۲۶ باب تک منظوره و ۲۴ جایگاه دومنظوره عرضه، این سوخت طبیعی را در منطقه لرستان توزیع می‌کند.

انتهای پیام/پ

کاهش مصرف سوخت در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.