هم اندیشی برای شناخت مواد مخدر و آسیب های آن در اراک

نشست هم اندیشی شناخت مواد مخدر و آسیب های آن در دانشگاه پیام نوراراک برگزار شد.

هم اندیشی برای شناخت مواد مخدر و آسیب های آن در اراک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نشست هم اندیشی شناخت مواد مخدر و آسیب های آن در دانشگاه پیام نور اراک برگزار شد.

بساکی رئیس دانشگاه پیام نور اراک در این نشست بر شناخت، جلوگیری و درمان مواد مخدر تأکید کرد وگفت : علاج  مواد مخدر نیاز به کار کارشناسی و تحقیقات علمی دارد و مراکز دانشگاهی در این خصوص وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

بساکی وجود رشته های روانشناسی و جامعه شناسی و وجود اساتید علمی در این زمینه را از ظرفیت های بسیار خوب دانشگاه پیام نور اراک برشمرد و افزود: وجود این ظرفیت های بالقوه امکان خوبی را بوجود آورده تا در زمینه رویارویی با مواد مخدر قدم های خوبی برداشته شود.

سرهنگ چگینی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی هم در این نشست گفت: پدیده اعتیاد تهدید بزرگی است که دشمن روی آن برای جوانان برنامه ریزی کرده واعتیاد به مواد مخدر باعث بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی می شود.

سرهنگ چگینی با بیان اینکه دانشگاه ها از ظرفیت و پتانسیل مناسبی برای مبارزه با مواد مخدر برخوردار هستند افزود: افراد تحصیل کرده معتاد یک دهم میانگین کشورهستند و 60 درصد جرایم در جامعه در حوزه اعتیاد اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: دانشجویان به دلیل نداشتن شناخت وبی توجهی به مواد مخدر گرایش پیدا می کنند و در این راستا باید در دانشگاه ها قدرت و باورهای افراد تقویت شود و سطح آگاهی آنان افزایش یابد .

انتهای پیام / ج

نشست هم اندیشی شناخت مواد مخدر در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.