محمد علی نظری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امیر المؤمنین (ع) کرمان منصوب شد.

معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ صبح امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین از زحمات علی یحیایی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج امیر المؤمنین(ع) تقدیر و محمدعلی نظری به عنوان فرمانده جدید منصوب شد.

در این مراسم غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان نکاتی از امام خمینی (ره) راه هدایت را اطاعت از ولایت عنوان کرد و گفت: خودشیفتگی، خودمحوری، اشرافی گری، توقف، لذت جویی، جمع کردن ذخارف دنیوی، تلاش برای کسب محبوبیت و غفلت آفت های بزرگ مسئولان در بیان رهبری است.

وی راه علاج این آفات را یاد مرگ و یاد خدا دانست و با بیان نکانی از احوال شهید حججی علت عزت وی را توجه به این دو نکته دانست و گفت: این شهید می خواست در دید نباشد؛ اما، خداوند این شهید را در دید عالم گذاشت.

سردار ابوحمزه  به تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) پرداخت و گفت: این ناحیه جدید التأسیس بود و طبیعی است در بحث امکانات، نیرو و تجهیزات تا بخواهد شکل بگیرد، تلاش و زحمت می خواست و این مهم با فرماندهی علی یحیایی فراهم شد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان  از زحمات و تلاش های مدبرانه، هوشمندانه و تکلیف گرانه علی یحیایی قدردانی کرد و مسئولیت جدید وی را با توجه به رشته تحصیلی و تجاربش مدیر و مسئول معاونت مهندسی ستاد سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: محمد علی نظری که پیش از این معاون اجرایی سپاه ثارالله استان در هیئت رئیسه بودند و مسئولیت های مختلفی در سطح شهرستان داشتند، از این پس مسئولیت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) را برعهده خواهند داشت.

ابوحمزه با بیان اینکه از بین جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ نفر استان کرمان، حدود ۱ میلیون بسیجی در جایگاه های مختلف و قریب به ۲۲ قشر بسیج داریم، از مسئولان خواست که بسیج و سپاه را برای سر و سامان دادن به بسیج یاری کنند تا بتوانیم قدم هایی برای رشد و تعالی استان برداریم.

ابو حمزه خواهان کمک رده های پایین اعم از پاسداران و بسیجیان  به فرماندهی ناحیه شد و راه حل و شیوه کمک را بیان نظرات، پیشنهادات ، انتقادات سازنده و عمل به تصمیمات فرمانده پس از تصمیم گیری دانست.

انتهای پیام/ح

فرمانده جدید ناحیه امیرالمومنین کرمان معرفی شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار