امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان گفت: برقراری امنیت پایدار با بیداری همه بزرگان، سران طوایف، مسئولان و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.

برقراری امنیت پایدار بابیداری همه بزرگان،مسولان و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری میسر است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالحمید در نشست سران و طوایف و ریش سفیدان که با حضور مسئولان انتظامی استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته همه عوامل حوزه امنیت به ویژه نیروی انتظامی و مرزبانی، امنیت استان نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده که امسال و سال گذشته جزء بهترین سال‌ها از نظر امنیتی بوده است.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان تصریح کرد: نیروی انتظامی با ارائه خدمات پلیسی به اهل تشیع و تسنن جامعه، خدمات را به همه مردم ارائه می‌دهد که این خدمات و تلاش‌ها نقش مهمی در حفظ وحدت داشته است.

وی رسالت نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم جامعه را، رسالتی سنگین خواند و گفت: نیروی انتظامی به صورت علنی و میدانی، امنیت را در جامعه برقرار می‌کند و اگر مشکلی ایجاد شود، این جان برکفان هستند که با ایثارگری خود با مخلان امنیت برخورد می‌کنند که امری بسیار ارزشمند است.

مولوی عبدالحمید، سرمایه اجتماعی و مردم را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: مردمی بودن و حمایت مردم از مجموعه انتظامی نقطه قوت نیروی انتظامی است.

وی گفت: مأموران شریف نیروی انتظامی لباس خدمتگزاری به مردم را به تن کرده اند و برای امنیت و راحتی همه ما از آسایش و راحتی خود می‌گذرند تا کسب و کار و رونق اقتصادی در شهر‌ها توسعه یابد.

مولوی عبدالحمید با اشاره به اینکه رعایت و حفظ تقوای الهی، توصیه همه پیامبران بوده تصریح کرد: تقوا، مردمی بودن، جلب اعتماد مردمی، سرمایه‌هایی است که می‌تواند نیروی انتظامی را در رسیدن به اهداف آن کمک کند.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان، موفقیت‌های امروز پلیس در سطح کشور و استان را نتیجه دعای خیر و حمایت مردم خواند و اظهار داشت: همه موفقیت‌ها و تحقق اهداف با مشارکت مردم به دست می‌آید.

وی تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و بهانه دست دشمنان ندهیم تا با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای خود در مورد ما در جهان تبلیغ منفی و بین ملت ما شکاف ایجاد کنند.

امام جمعه مسجد مکی با اشاره به اینکه ایجاد شغل و توجه به ضروریات زندگی مردم می‌تواند در کاهش آسیب‌ها نقش داشته باشد، اظهار داشت: با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت بومی می‌توانیم زمینه‌های پیشرفت را فراهم و در آبادانی استان گام برداریم.

مولوی عبدالحمید در بخش پایانی سخنان خود به لزوم حمایت همه آحاد مردم جامعه از نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اگر همدلی، وحدت و همکاری در بین ما وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند دربین ما رخنه کند و امنیت پایدار با بیداری همه بزرگان و سران طوایف و مسئولان و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به دست می‌آید


انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار