چهارمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور با معرفی ورزشکاران و تیم های برتر امروز در تبریز پایان یافت.

معرفی نفرات برتر مسابقات وودبال کشور در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تقی پور رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی گفت : این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 11 استان در بخش بانوان و 10 استان در بخش مردان برگزار شد.


وی افزود : سیما جمال لیوانی از گلستان ، ساره جلالی از فارس و مینا عظیمی پارسا از همدان در بخش بانوان و شهرام عسگری از گلستان ، پوریا همتی از کرمانشاه و محمدرضا فغانی از سمنان در بخش انفرادی آقایان به ترتیب اول تا سوم شدند.


وی ادامه داد : همچنین در بخش بانوان تیمهای فارس ، گلستان و همدان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش مردان سمنان ، گلستان و فارس اول تا سوم شناخته شدند .


به گفته مسئول برگزاری این دوره از مسابقات کاپ اخلاق هم به عطا تقی پور از آذربایجان شرقی و بهناز قدس از کرمانشاه رسید و در بخش گیتینگ زهرا نامدار زنگنه از کرمانشاه و جواد کشاورز از آذربایجان شرقی برتر شدند.


سعیدی رئیس فدراسیون گلف کشور هم در مراسم اختتامییه این مسابقات گفت : وودبال از 8 سال قبل وارد کشور شده و هم اکنون به صورت حرفه ای در 12 استان دنبال می شودو سال گذشته یکی از بانوان موفق به کسب مدال جهانی شد.


وی افزود : برگزاری این دوره از مسابقات در تبریز به دلیل فراهم بودن زیرساختها و امکانات موجود و نیز زمینه سازی برای مسابقات بین المللی سال آینده صورت گرفت.


سعیدی گفت : با توجه به اینکه سال 2018 تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام می شود ، با همکاری فدراسیون گلف ، انجمن وودبال ایران و هیات گلف آذربایجان شرقی یک دوره مسابقات اوپن وودبال با حضور کشورهای آسیایی طراحی و برگزار می شود.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر مسابقات وودبال کشور در تبریزمعرفی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید
در متن خبر خانم بهناز قدس از کرمانشاه اعلام شده است
که اشتباه است،،،،،،،،،