مناطق غرب و شمالغرب نقش ارزنده‌ای در صنعت برق کشور دارند

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو گفت: مناطق غرب و شمالغرب نقش ارزنده ای در صنعت برق کشور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالصاحب ارجمند مشاور وزیر و مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو  در ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب کشور در ارومیه نیروی انسانی فرهیخته و توانمند با بار علمی بالا را از نقاط قوت صنعت برق کشور دانست و اظهارداشت: بخش اعظمی از این نیروی انسانی فرهیخته در استان‌های غرب و شمالغرب کشور متمرکز شده که نشان دهنده اهمیت ونقش ارزنده این مناطق در صنعت برق کشور است.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی مناطق غرب و شمالغرب کشور عنوان کرد: بارش سنگین برف، آب و هوای سرد و کوهستانی شرایط را برای خدمات رسانی در بخش صنعت برق این مناطق سخت کرده، اما مدیران عامل این مناطق با بهره گیری از نیرو‌های انسانی فرهیخته و کارشناسان خبره به خوبی توانسته اند به نحو احسن به مردم خدمت رسانی کنند.

عبدالصاحب از صنعت برق به عنوان حیاتی‌ترین و زیرساختی‌ترین کالای کشور نام برد و افزود: صنعت برق شامل مجموعه‌ای عظیم از نیروگاه‌های برق، شرکت‌های برق منطقه ای، شرکت‌های توزیع برق، مشاوران، پیمانکاران است که سمفونی بزرگ و زیبایی برای برق رسانی کشور می‌نوازند.

عبدالصاحب اضافه کرد: در حال حاضر چالش‌ها و مشکلات بزرگی در صنعت برق داریم، اما نقاط قوتی زیادی از جمله نیروی انسانی فرهیخته نیز هست که با تکیه بر این نقاط قوت می‌توان چالش‌ها را به راحتی پشت سرگذاشت.

وی قرار گرفتن در رتبه ۱۴ صنعت برق کشورمان، در دنیا را از دیگر نقاط قوت صنعت برق برشمرد و گفت: این امر افتخار بزرگی که امیدواریم با ارتقای شاخص‌ها شاهد افزایش جایگاه کشورمان در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/م

صنعت برق  حیاتی‌ترین و زیرساختی‌ترین کالای کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.