مدیرکل سیاسى وزارت کشور گفت: در انتخاب فرمانداران ارزیابی‌هایی انجام شده است و تغییرات طبیعی در این زمینه وجود دارد.

انتخاب فرمانداران با تغییرات همراه است/ در صورت وجود شرایط لازم، انتخاب فرماندار بانو ادامه پیدا می‌کندمحمدامین رضازاده مدیرکل سیاسى وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسى باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه و معیار انتخاب فرمانداران، اظهار کرد: در انتخاب فرمانداران ارزیابی‌هایی انجام شده است و تغییرات طبیعی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: در انتخاب فرمانداران تغییرات حداقلی وجود دارد چراکه برخی فرمانداران بازنشست و افراد جدیدی جایگزین آنها می‌شوند.

رضازاده ادامه داد: برخی چهار سال در سمت فرمانداری مشغول به فعالیت بودند اما به طور کلی با توجه به شرایط جدید تغییراتی طبیعی در این مورد انجام می‌شود.

مدیرکل سیاسى وزارت کشور گفت: برخی فرمانداران علاقمند هستند جابه‌جا شوند و در جای دیگری فعالیت کنند.

انتخاب فرمانداران بحثی تخصصی و حرفه ای است

وی درباره انتصاب بانوان به عنوان فرماندار، تصریح کرد: در گذشته فرمانداران خانم به عنوان فرماندار منصوب شده‌اند و اگر شرایط لازم مهیا باشد امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

رضازاده با بیان اینکه بحث انتخاب فرمانداران بحثی تخصصی و حرفه ای است، خاطر نشان کرد: فرمانداران از کسانی انتخاب می‌شوند که سیاست‌های نظام، برنامه ها و گفتمان دولت و رئیس جمهور را قبول داشته باشند و پیگیر همه جانبه برنامه های دولت باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۹:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
از مرد ها عرضه وتوان مدیریتی ندیدیم که حالا زن ها میخوان ورود کنن . نمونش ابتکار بی خواصیت که فقط فکر تکثیر اموال برای خودش بود
آخرین اخبار