مدیر هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری نمایشگاه عکس مسطوره به مناسبت سالگرد سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی خبر داد .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مجید نیکدل مدیر امور هنری شهرداری بجنورد،امروز در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه پوستر و عکس مسطوره با موضوع سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در محوطه مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برپا شد.

وی افزود: علت نام‌گذاری این نمایشگاه به نام مسطوره نیز٬ تعبیرمقام معظم رهبری از حضور حماسی مردم خراسان شمالی در استقبال از ایشان در جریان سفر به خراسان شمالی است.

نیکدل گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم خراسان شمالی و حماسه عظیم و به یاد ماندنی 19 مهر، آثار عکاسان برجسته استانی و کشوری در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

دبیر نمایشگاه عکس مسطوره اظهار کرد: آثار هنرمندانه احسان کمالی، راضیه سعیدی نسب، امید شکری، احمد قارداش پور، امید حسن نیا، داریوش اورانوس بخت و حمید جمشیدی در معرض دید عموم قرار گرفت تا حماسه تاریخی مردم خراسان شمالی زنده شود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان دایر است و افراد علاقه‌مند جهت تهیه آثار می توانند به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

برپایی نمایشگاه عکس در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.