صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار، شورای تأمین و مسئولان اداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   فرماندار شهرستان کهگیلویه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این شهرستان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و پناهگاه مردم است.


علی پوزش با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیش‌ قدم است، افزود: اقتدار نیروی انتظامی در مقابل مجرمان موجب رعب، وحشت و دلهره در آنان می شود.


وی عنوان کرد: نیروی انتظامی توانسته با تعامل خوبی که با مردم و مسئولان داشته ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد و اعتمادی که مردم به نیروی انتظامی دارند بالاترین سرمایه است.


پوزش افزود: امروز به برکت خون شهدا، هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی آرامش و امنیت بر کشورحاکم است.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در یکسال گذشته ۱۶هزار نفر با سامانه ۱۱۰تماس گرفتند که ۸ هزار و 600تماس فوریتی و نیاز به حضور پلیس درمحل بوده و بقیه نیز مشاوره و ارشاد شدند.


سرهنگ منوچهرسیاهپور با بیان اینکه سرقت در یک سال گذشته در این شهرستان کاهش 10 درصدی داشته است افزود: در این زمینه 328 سارق نیز دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند.


وی به کاهش ۱۴درصدی در زمینه نزاع های فردی اشاره کرد و افزود: نزاع های دسته جمعی در این شهرستان طی یک سال گذشته نیز 56 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/د

هفته نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.