جمهوری اسلامی ایران با درایت و رهبری مقام معظم رهبری امن‌ترین نقطه خاورمیانه است.

جمهوری اسلامی ایران،امن ترین نقطه خاورمیانه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار گرفته است، که مزدوران جهان در راس آنها اسرائیل و آمریکا سراپا ایستاده اند تا اتحاد و همدلی و همبستگی ملت ما از بین ببرند.

وی به سیاست امریکا اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران از انواع و اقسام ترفند و نفوذ استفاده می کنند که پارسال توسط سندیکا آنها پیشنهاد نفوذ نیورکی داده شد و گفته بودند که این تنها راه نفوذ به ملت و نظام ایران است.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی تصریح کرد: نفوذ نیورکی طوری است که با ترفند اول شایعه بعد شک و تردید و سپس اختلاف مردام را نسبت به مسئولان نظام بدبین کرده و آنها را با هم درگیر می کنند.

سردار خرّم گفت: امروزه کشورهای عربی به سه بخش تقسیم شده اند؛ بخش اول صدرصد زیر هیئت امریکایی مثل کشورهای عربستان ، لابی های صهیونیست و یمن ؛ بخش دوم بصورت صدرصد به حاشیه رفته اند مردم آگاه و با سواد دارند مثل مغرب و مصر و مراکش و بخش سوم در آتش اختلافات قومی و مذهبی دارند می سوزند مثل عراق، سوریه و لبنان

وی جنگ مذهبی و قومی در بخش سوم را دست پخت امریکا و اسرائیل دانست تا با کوچک کردن کشورها و به زیر بال خود  آوردن آنها در آینده کاملا مستعمره خود کند.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی به آگاهی مردم ایران اشاره کرد و گفت: با درایت و رهبری مقام معظم رهبری که آن هم یک نعمت خداوند است و آگاهی مردم ایران تا الان چندین بار از توطئه های دشمن رهایی یافته ایم و توانسته ایم آن توطئه را در آخر به خودشان برگردانیم که همین امر مسبب آن شده است که امن ترین نقطه در خاورمیانه باشیم.

سردار خرّم بیان کرد: تاریخ گواه آن است که امریکا هیچگاه صلاح و مصلحت مردم اسلامی را نخواسته است .

وی به تاریخ پیرانشهر (بمباران صدام ملعون) اشاره کرد و گفت: آن هم نقشه شوم امریکا بود که به صدام اجرا کرد و باید قلم به دستانی بیایند به نسل های جدید و آینده بگویند پیرانشهر گواه همه چیز است.

سردار خرم در پایان از زحمات چندین ساله سردار شکوری که نقش بسزای در منطقه داشته اند تقدیر کرد. و از سرهنگ عظیمی زاده که بعنوان فرمانده جدید سپاه پیرانشهر معرفی شده خواست که امنیت منطقه و مردمی بودن  سپاه را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

انتهای پیام/ح

فرمانده سپاه پیرانشهر معارفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.