پايان اخاذی‌ پليس قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگيری يک مأمور قلابی خبر داد.

پايان اخاذی‌ پليس قلابیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پي دريافت چندين گزارش از سوي شهروندان مبني بر اخاذي از آنها در سطح شهر كرمان، بررسي موضوع و شناسايي اخاذ مامور نما در دستور کار ماموران انتظامی كلانتری 17 شهر كرمان قرار گرفت.


وي با بيان اينكه ماموران طی بررسي گفته هاي شاکيان و مالباختگان و تجسس در نحوه انجام سرقت ها به سرنخ هاي دست يافتند كه منجر به شناسائي متهم شد، اظهار داشت: اين مظنون با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات هوشمندانه و ويژه دستگير و به منظور بازجوئي به مقر كلانتري منتقل شد.


سرهنگ "روانبخش" تصريح كرد: متهم در تحقيقات اوليه ماموران منکر هرگونه سرقت بود اما در نهايت به 6 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف كرد.


وي در ادامه با بيان اينكه تحقيقات پليس پيرامون اين پرونده همچنان ادامه دارد بيان داشت: متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل دستگاه قضايی گرديد.


فرمانده انتظامي شهرستان كرمان در پايان از شهروندان خواست در صورت بروز هر گونه اتفاق مشابه مراتب را سريعا از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

 

دستگيری يک مأمور قلابی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار