احمد محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، گفت : در راستای ارتقا سطح مهارتهای پرسنل و فروشندگان فروشگاه های «شهرما» اولین کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان با رویکرد تقویت سطح دانش اقتصادی در جهت جلب مشارکت شهروندان و بروز رسانی دانش بازاریابی که از اولویت های سازمان است، را برگزار کردیم.
وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، توانمندسازی پرسنل فروش فروشگاه های «شهرما»، آشنایی آنها با روشهای نوین تکریم ارباب رجوع و وفادار نمودن مشتری و همچنین تشریح نکات کلیدی جذب و ارتباط موثر با مشتری بود.
محبی در پایان افزود: 400 نفر از پرسنل فروشگاه های «شهرما» طی دو روز به مدت 6 ساعت آموزشی با سخنرانی دکتر علیرضا مقدسی از اساتید مدیریت بازرگانی در فرهنگسرای شهر ایمن و زیبا شرکت کردند.
انتهای پیام//ف.ح