با هدف ارتقا سطح مهارتهای پرسنل اولین کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان در مشهد برگزار شد.

احمد محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، گفت : در راستای ارتقا سطح مهارت‌های پرسنل و فروشندگان فروشگاه های «شهرما» اولین کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان با رویکرد تقویت سطح دانش اقتصادی در جهت جلب مشارکت شهروندان و بروز رسانی دانش بازاریابی که از اولویت های سازمان است، را برگزار کردیم.


وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، توانمند‌سازی پرسنل فروش فروشگاه های «شهرما»، آشنایی آنها با روشهای نوین تکریم ارباب رجوع و وفادار نمودن مشتری و همچنین تشریح نکات کلیدی جذب و ارتباط موثر با مشتری بود.


محبی در پایان افزود: 400 نفر از پرسنل فروشگاه های «شهرما» طی دو روز به مدت 6 ساعت آموزشی با سخنرانی دکتر علیرضا مقدسی از اساتید مدیریت بازرگانی در فرهنگسرای شهر ایمن و زیبا شرکت کردند.


انتهای پیام//ف.ح

 


کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان در مشهد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.